Free Zone Music
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

V.I.S

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الفهد الاسود
قــــــائد جيــــوش اليـــامــــــي
قــــــائد جيــــوش اليـــامــــــي
الفهد الاسود

لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني Empty
مُساهمةموضوع: لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني   لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني Icon_minitime1الخميس أكتوبر 04, 2007 10:06 am

[انا عايز اقول رأيي في حاجه يا جماعه ومش هطول عليكم...

والله انا شايف ان المطرب الفنان الروش (تامر حسني) صوته جميل اه بس هل في مقارنه بينه وبين مثلا الباشا عمرو ديــاب لا يوجد وجه مقارنه
تامر خد مطرب الجيل ما علينا مش مشكله شاب وياخد فرصته انما الحاجه والوحيدة الي مش عجباني ان البنات بتحبه اوي هل علي صوته
ولا علشان فرحان بالقميص الي ملوش زراير علي الصدر ولا بشكله المسمسم انا مش شايف اي حاجه بصراحه تتحب فيه والنهارده تيجي تسأل
وتقول لاي بنت ايه رأيك في تامر تقولك ايه : تمووور يااااه ده حبيبي ده قمر ده عسل بتحسسني انه ابن اختها المهم يعني انا عايز اعرف
ايه سر حب البنات في البشمهندس تامر حسني علشان جماله ولا علشان نصاب ومزور ولا علشان صوته اظن ان كله بيبص للصوت اخر حاجه
علشان كده قليل لما تلاقي بنت تقولك انا بحب محمد فؤاد لان فؤاد مش بيلبس حظاظه مش بيجلجل شعره مش بيفتح صدره مطرب محترم
ياريت كل الناس الي بتعرف تسمع يبصوا كده لتامر ويسألوا نفسهم هل هو واد امور ولا ايه الي يتحب فيه...هههههه معلش طولت عليكم.

واليكـــــــــمــ صـــور للفنـــــــــان التي تدل علي جمــــــــــاله..

لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني 68a9bfaa9f

لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني E49f9eda77
roro
يامى
يامى

مُساهمةموضوع: رد: لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني   لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني Icon_minitime1الإثنين نوفمبر 26, 2007 7:56 pm

والله يا اخ فهد الحال من بعضه انا كمان زيك مستغريه اكتريه صحابى البنات بيحبوه برضه يمكن دماغهم فاضيه شويه هههههه مش عارفه الحقيقه بس انا شايفه انه راح ولا جه مغنى وعمرو برده بس انا بحب اغانى عمرو دياب خصوصا القديمة
محمد محيى
الفرســــــــــــــــــــــان
الفرســــــــــــــــــــــان
محمد محيى

مُساهمةموضوع: رد: لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني   لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني Icon_minitime1الثلاثاء نوفمبر 27, 2007 4:40 am

يا جماعة الخلاصة اهى
اللى عاوز يسمع مغنيين
يسمعهم بس
انما كليبات بقى و افلام و كدة
مش هتلاقى حاجة نضيفة او جود كواليتى
و شكرا

لما نشوف اخرتها ياسي تامر حسني
صفحة 1 من اصل 1